Kausi 2014-2015

Sivuston ylläpitäjät

Kirkkoraadin jäseniä pääsiäisenä 5.4. Limassolin satamassa. Kuva: Eero Castre'n.

Pääsiäismessun 5.4. Limassolin St. Catherinen kirkkokahvit. Kuvat: Ritva Emmanuel.

Limassolin pääsiäismessun kirkkokahveilla Katerina Emmanuel ja Pirjo Hämäläinen Kuva: Ritva Emmanuel.

Vihreä maanantai Pyrgoksen kylän Agia Marina kirkolla 23.2. Pelimannit vauhdissa. Kuva: Anneli Vinha.

Pirjo ja Tuula kutsuttiin mukaan kreikkalaiseen naisten tanssiin. Kuva: Anneli Vinha.

Paastonajan ruokana grillattua katkarapua. Kuva: Anneli Vinha.

Vieraanvaraisen kyproslaisen perheen ruokapöytä. Kuva: Anneli Vinha.

Kevään hurmaa Kyproksen niityillä. Kuva: Anneli Vinha.

Lauluilta hotelli Estellessa 2.2.2015. Duettoa esittävät Maire Tiusanen ja Rainer Puskala, säestää Tuula Pihlaharju. Kuva: Anneli Vinha.

Syklaamien lumoa. Kuva: Anneli Vinha.

Kanttori Tuula Pihlajaharju ja urut St. Catherinen kirkossa. Kuva: Anneli Vinha.

Kuusi viedään kohta pois. Messun toimittajat Seppo Hämäläinen ja Tuula Pihlajaharju St. Catherinen takapihalla. Kuva: Anneli Vinha.

Jukka Launo lukee 4. Adventin teksti 21.12.2014, St. Catherine. Kuva: Anneli Vinha.

Nyt syttyy 4. kynttilä, St. Catherine 21.12.2014, Pirjo Hämäläinen. Kuva: Anneli Vinha.

St. Catherinen kirkon seimi 4. Adventtina 21.12.2014. Kuva: Anneli Vinha.

Joulumyyjäisten myyjänä Rebekka Rendic. Kuva: Anneli Vinha.

Myyjäismusiikkia, Seppo Sariola (huuliharppu), Keijo Tiusanen (kitara). Kuva: Anneli Vinha.

Joulumyyjäisten karjalanpiirakat loppuivat hetkessä. Kuva: Anneli Vinha.

Joulumyyjäisissä 14.12.2014 oli kahvilla menekkiä. Kuva: Anneli Vinha.

Myyjäisiloa 14.12.2014. Kuva: Anneli Vinha.

Suomi-koululaiset lauloivat Kauneimmissa, St. Catherine,14.12.2014. Kuva: Anneli Vinha.

Kauneimmat Joululaulut St.Catherinen kirkossa Limassolissa 14.12.2014. Kuva: Anneli Vinha.

Suomen Itsenäisyyspäivän luontoa Kyproksella. Kuva: Anneli Vinha.

Anneli Vinha ja Seppo Sariola juhlivat Suomen Itsenäisyyspäivää Kyproksen luonnossa.

Hotelli Estellan 4.12.2014 lauluillan kitaristi Keijo Tiusanen ja Seppo Sariola (huuliharppu). Kuva: Anneli Vinha.

1. Adventin 30.11 St. Catherinen kirkon alttarin värejä. Kuva: Anneli Vinha.

Messun avustajat 1. Adventtina 30.11, vas. Mirja ja Jukka Launo, Seppo Hämäläinen

Estellan lauluiltojen (24.11) kysymykset laatii Johan Nukula. Vas. Seppo ja Pirjo Hämäläinen, Tuula Pihlajaharju. Kuva: Anneli Vinha.

Näkymä Limassolin St. Catherinen kirkon portailta. Kuva: Anneli Vinha.

Rukoilijasirkka. Kuva: Anneli Vinha.

Punabauhinia, Kyproksen luonto kärsii kuivuudesta. Kuva: Anneli Vinha.

Lauluilta hotelli Estellassa 30.10.2014, vasemmalta Pirjo Hämäläinen, Seppo Hämäläinen ja Tuula Pihlajaharju. Kuva: Anneli Vinha

Lauluilta Estellassa 30.10.2014, Tuula Pihlajaharju ja osallistujia. Kuva: Anneli Vinha

Messutapahtuma Pyhän Katariinan (St. Catherine) kirkossa 26.10.2014, Seppo Hämäläinen ja isä Andrew. Kuva: Anneli Vinha.

Suomen Nikosian suurlähettilään residenssissä tervetulolounas 13.10.2014. Kuvassa vas Jenny Orphanou, Tuula Pihlajaharju, suurlähettiläs Anu Saarela, Seppo Hämäläinen, Pirjo Hämäläinen, Suvi Terävä-Petrikkou. Kuva Pinja Taittonen.

Messun alkua odotellessa, St. Catherine, Messun alkua odotellessa, St. Catherine, Limassol 19.10.2014. Kuva Anneli Vinha.

Rov. Seppo Hämäläinen, St. Catherine, Limassol 19.10.2014. Kuva Anneli Vinha

kanttori Tuula Pihlajaharju, St.Catherine, Limassol 19.10.2014. Kuva Anneli Vinha.

Kirkkoraadin kokous 19.10.2014 St.Catherinen kirkon pihalla. Kuvassa vas. Anneli Ek-Castren, Anne Hadjivassiliou, Leena Demetriou, Pirjo Hämäläinen, Seppo Hämäläinen, Tuula Pihlajaharju sekä Päivi Korvela. Kuva Eero Castren.